Powered By Blogger

Sunday 17 April 2011

MUNGKINKAH

oleh Zai Nor pada pada 05hb April 2011 pukul 9.42 ptg

Andai dirimu sekeping cermin
mungkin ku bisa akur
jika dirimu tak pernah mengeciwakan diriku
mungkinkah
ku terus tersenyum dan rindu terus merindumu.
Mungkinkah
ku hanya kawan salingmu..
Ku bukan kekasih yang dirindui
mungkinkah
aku sekadar teman dalam mimpimu
mungkinkah aku hanya teman gurauan semata
mungkinkah
aku bukan yang ditunggu dan dinanti
mungkinkah
aku saja yang resah
akan kisah-kisah yang pernah kita lewati bersama
mungkinkah
aku sahaja yang terus mengharap
kerana kekuranganku dan kealpaanmu
tentang erti kesetiaan.
Mungkinkah
dirimu mula sedar kini..
tapi sayang..hatiku telah terguris
mungkinkah ada keajaiban
retak di hati sembuh tiada berparut?
Mungkinkah
hanya masa yang dapat menentukan?
Mungkinkah
aku bisa terbang tanpamu?
Mungkinkah
rinduku pergi mencarimu
atau berhenti bersemadi di laman sepi.

 

No comments:

Post a Comment